تنهایی هایم>>>...

اره ما اینیم!!!!

ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

دُختر نیستم، همیشه خانواده پشتم باشن اااااااااااااااا

دُختر نیستم 5000 تا فرند داشته باشم

دُختر نیستم بی کیفیت ترین عکسم ثانیه ای 4 تا لایک بگیره...اااااااااااااااا......

دُختر نیستم روزانه 30 40 نفر سعی کنن باهام دوست شن اااااااااااااااا

... و منم با ناز بگم نه ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

نه عزیزم من پسرم یعنی: اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

عکسام به زور 30 تا لایک میگیره ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

همه فرندام رفیقام هستن و غریبه توش نیس ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

تا به کسی پی ام ندم، کسی نمی پُرسه زنده هستی یا مُردی......!!!!

پسر بودن، یعنی مامان بابا تا دبستان اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

پسر بودن یعنی فقط 2 بار فرصت برای کنکور اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

پسر بودن یعنی 2 سال سربازی ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

پسر بودن یعنی فکر پیدا کردن کار برای ساختن اینده ....اااااااااااااااااااااااااااا

دنیای پسرا پر از پیراهن های مردونه و تنهایی و رفیقاشون!ااااااااااااااااااااااا

پر از تلاش برای مخفی کردن غماشون ....ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

من پسرم و به رفیقام حسودی نمیکنم ، ظاهر نمایی نمیکنم ، الکی واسشون کامنت نمیذارم بگم واییییییی نایس شدی عزیزم ، اگه زشت باشه میگم جمع کن این دک و پوزتو :))))

اره من پسرم و به پسر بودنم افتخار میکنم......!!!!!!!!!

 
وابستگی

می گن آدم برای رسیدن به عشقش باید از تمام دنیا بگذره…

ولی تو که دنیای منی چه طوری ازت بگذرم؟

 
شکست
[عکس: a70n4j5zgb32iiyekoqk.jpg]

پازل دل کسی را به هم ریختن هنر نیست...

هر وقت با تیکه های شکسته دل یک نفر یک پازل جدید براش ساختی هنر 

کردی.........!

عاشقی
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

جمله ی زیبایی گفت دوستم. می روند اما نمیدانند که تا ابد این همه وبلاگ عاشقانه غمگین و با قالب های سیاه پوش می مانند...♠♠♠ماکه عاشق نیستیم و نبودیم♠♠♠ولی تهی امین تا ابد برای حکم اسم شاید غمگین شاید عاشقانه سیاه پوش و عاشق میماند و فقط برای عاشقان♥♥نظر یادتون نره عاشقان..تهی امین که برای شما سیاه پوش است تنها نماند بی نظر♥♥هههه

 

 

 

دلم شروعی تازه میخواهد... تو بیا مرا دوباره آغاز کن........!

 
دلتنگی

سینه ام یک دفتر تا خورده است..واژه هایش خیس وسرد ومرده  است.

من نمیگویم ولی انصاف نیست دوریت گویی دلم را برده است..............!

 

زندگی رو دوس دارم

 

من زندگی رو خیلی دوس دارم

.ولی فک کنم دوس دختر داره
.
.

.
.
.
.

 

                                              .
                                              .
                                              .
                                              .
چون هرچی خودمو کشتم یه لبخندم بهم نزد
 
 
 
 
 
اصراف محبت

http://eshgh-tk-1.persiangig.com/Eshgh43%20-%20Copy.jpegدوست داشتن کسی که لایق دوست داشتن نیست

اصراف محبت است......................!

 

 

عشق

 
دلم درد می کند انگار خام بودند خیال هایی که به خوردم داده بودی …
 
قد بلندم…. اما نه آنقدر که ابرها را کنار بزنم و از کار خدا سر در بیاورم …
 
به تو سوگند! به راز گل سرخ … به پروانه که در عشق فنا میگردد …
 
زندگی زیبا نیست آنچه زیباست تویی تو که آغاز منو لحظه بایان منی …
 
حوصله ات که سر می رود با دلم بازی نکن … من در بی حوصلگی هایم با تو زندگی کرده ام …
 
در جستجوی تو چشمانم از نفس افتاد در کجای جغرافیای دلت ایستاده ام که خانه ام ابری است… . همیشه دلتنگ توام …
 

گذشت اون روزا تو حرفا بودي حرف اول

حس مي كردم أخيرا حرفات با خراشه

اونجا بود كه فهميدم اين قصه آخراشه

وقت رفتنه وقت دفن قلبمه

و خودت مي دوني تمومه الكي جو نده

حرف هاي تلخت هم كه نمك زخممه

 و تنها دلخوشيم به قلم دستمه

و باز منم و حسرت اينكه دوباره تنهام

و از خدا حالا مي خوام من دو بال پرواز

مي دوني چند بار گفتم كه تو مال من باش؟؟؟

بگذريم ديگه زدستم در رفته شمار دردام

تو كه مي دونستي من تكيه گاه محكمتم

بگو با من ديگه چرا دِ آخه نوكرتم؟؟؟

من كه هر دقيقم وابسته به دقيقه تو بود

من كه حتي لباس تنم به سليقه تو بود

مني كه دست هيچكسي رو با وجودم نمي گرفتم

تو باعث شدي كه توي قلبم بميره نفرت

رسيده وقت رفتن

هرچند من از دلت خيلي وقته رفتم

باشه تو بردي و اينا برات افتخارن؟؟؟

تو ختم عالمي و منم اِند خامم؟؟؟

فکر نكني اهل جبران يا انتقامم

خودم بايد دقت مي كردم تو انتخابم

سخته رفتن بس كه سردم

من حرف دل هاي شكستم

من درد تموم دنيام

كه زخم هام رو خودم بستم

سخته رفتن تلخه حرفم

ببين من در ها رو بستم

من از غروب جمعم

حتي از سكوت صبحم 

متن آهنگ پياده ميشم از ياس

(اين با بقيه فرق داره)

صورتِ خسته نگران و بي آرامش و مريض،

 كه قايم شده بود زير آرايش غليظ

زخمي از خاطرات تلخ ديروز

چشم ميدوخت به خيابون سردِ بي روح

با تحمل سنگيني نگاه آدما هِه

 ادامه ميداد او به راه ناتمام

و اولين بار براي آخرين راه،هِه بهتره كه بگم آخرين چاه...

تنها،دودل،تو فكرُ با تعجب...

دنبال چي بود؟پول يا توجه؟!

تو روزگاري كه هر كسي دنبال آشناست،

دختر ميگرده پيِ يه فرد ناشناس كه

از اون غريبه ها يه عدّه ماييم

آروم اشاره زد كه شيشتو بده پايين

فقط امشبُ ميتونيم باتو باشيم و بس

اينو گفت و نشست ودر ماشينُ بست...

پسر ميخواست سر صحبت رو وا كنه زود

تيكه مينداخت منتظر واكنش بود

هِه ولي دخترك صداشو نميشنيد

تو دنيايي بود كه به سادگي نميشه ديد

ديدي كه بعضي وقتا بغضي تو گلوته

نميخواي گريه كني جلو كسي كه پهلوته

هِي...امان از اين زمان 

زماني كه ديگه برد توان از اين زبان

اي همراه بيهوده رهسپار اين راه بي نوروهم صدا

سپرده خود را بدست باد

اسير زندون لحظه ها

تو دلش درداي بي كران

خسته از حرفاي ديگران

اسير مرداي بي مرام

و اشك ميباره باز

پسر گفت لعنت به اين بخت بد

خونه ي ما مي مونه براي وقت بعد 

سعي نكن با سكوتت زير پوستم بري

اگه پايه اي ميتونيم خونه دوستم بريم

خب حاضري با دو نفر باشي يا نه؟!

خب معلومه رفتار دخترك ناشيانست

سوال تكرار شد..

حاضري باشي يا نه؟!

و دختر به فكر يك شب و يك آشيانست

گفت بريم من كه همه چيزو از دم باختم

گناش پاي اونا كه منو پَس انداختن

اعصباني از خاطرات خاموش قديمه

پِي محبت ميگرده تو آغوش غريبه

تو خونه اي رشد كرد كه عشق نبود

جاي عشق:

فحش و مشت و زير چشم كبود

پدري كه جلو مشكلات مختلف ضعيفه

فقط زورش ميرسه به دختر ظريفش...

با خودش گفت پشتم به كيا قرصه؟!

خونوادم؟!

اونا رو خدا بيامرزه

اون موقع كي بود احترام به حرفاش بزاره؟!

حالا مجبوره كه تنش رو به حرّاج بزاره

اي همراه بيهوده رهسپار اين راه بي نوروهم صدا

سپرده خود را بدست باد

اسير زندون لحظه ها

تو دلش درداي بي كران

خسته از حرفاي ديگران

اسير مرداي بي مرام

و اشك ميباره باز

ببين تو اين قصه هارو ميشنوي و ميري

بعد چن بار شنيدن ازش ميگذري و سيري

ممنون از اوني كه به ديگري صدامو پاس داد

بگزريم بريم سراغ ادامه داستاني كه امروز نوشتنش رو مود من بود

اين يه درديه كه به خيليا بوده مربوط

كوه غم بود ولي يه نور انبوه

پشتِ كوه و واسه نااميدي زوده هنوز

كاري ندارم به اينكه كارش خلافِ شرعه

ولي واسه رابطه ها اول علاقه شرطه

وگرنه يه روحه كه رويِ جسمي سواره

چطور تو آغوشي بره وقتي حسّي نداره

تو اين روزگار دردناك و سياهِ بي شرم

اي كاش بگه نگه دار من پياده ميشم...

راه برا ادامه دادن زياده بي شك

اي كاش بگه نگه دار من پياده ميشم

پياده مي

هيچ كس 

حَتّي 

خدا...

شم....


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تنهایی ، ،
برچسب‌ها: عاشق تنها"تنها"عشق"دوستی ,

تاريخ : سه شنبه 19 اسفند 1393 ا 12:47 نويسنده : یوسف شمس الدینی ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.